BIURO OBSŁUGI KADR I BHP Dominika Blazy

Dodaj do ulubionych
Kontakt 324228712, 784057995
E-mail:

Opis

OFERTA WSPÓŁPRACY

DLA CECHU RZEMIOSŁ ORAZ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RYBNIKU

Prowadzę obsługę firm zatrudniających do 100 pracowników w zakresie przestrzegania prawa pracy, w szczególności przepisów i zasad Bezpieczeństwa i Higieny Pracy zgodnymi z wymogami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( Higieny Pracy ). Ponadto prowadzę szkolenia dla pracowników i pracodawców z zakresu BHP jak i postępowania powypadkowe oraz szkolenia z podstawowej wiedzy p – poż i pierwszej pomocy dla pracowników i pracodawców.

ZASADY DZIAŁALNOŚCI
Prowadzę samodzielnie działalność i posiadam stosowne uprawnienia umożliwiające prowadzenie obsługi zakładów pracy zatrudniających do 100 pracowników z zakresu kadr i BHP.
Istotą działalności jest zlecana analiza dokumentacji kadrowej i BHP pod kątem kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jak i prowadzeniu stałych nadzorów BHP nad firmą objętych umową wymaganą i kontrolowaną przez PIP od 01.01.2004r. Zasadą działalności jest wykonywanie bezpłatnych audytów w zakresie prawa pracy i technicznego bezpieczeństwa pracy na wcześniejszą prośbę zgłaszającego się pracodawcy.
 

OBSŁUGA W ZAKRESIE KADR OPARTA JEST NA PROWADZENIU:

  1.  Akt osobowych zatrudnionych oraz zwolnionych pracowników obejmujących: 
  • - Umowa o pracę
  • - Szkolenie wstępne
  • - Szkolenie okresowe 
  • - Badania lekarskie
  • - Informacja art. 29 K.P.
  • - Inne wymagane informacje

      w tym pracownicy młodociani

  • - Umowa w celu przygotowania zawodowego
  • - Czas pracy młodocianego
  • - Urlop
  • - Wykaz prac wzbronionych młodocianym
  • - Program praktycznej nauki zawodu

      2. Ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych oraz zwolnionych obejmujących:

  • Miesięczna ewidencja czasu pracy
  • - Roczna ewidencja czasu pracy
  • - Grafiki pracy
  • - Listy obecności
  • - Plan urlopów 
  1. Regulamin pracy, wynagradzania oraz jego wypowiedzenie.
  2. Informacja dla pracowników Art. 151/1& 1 K.P. dla pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy.
  3. Informacja dla pracowników o równym traktowaniu w zatrudnieniu
  4. Obwieszczenie pracodawcy o warunkach pracy na rok 2009 i kolejne lata.

Lokalizacja

Rybnik
Wysoka 15

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 288
Wyświetlony: 233
Wygasa: 2023-11-30 08:54:00

Dane adresowe:

Cech Rzemiosł oraz Małej
 


i Średniej Przedsiębiorczości
w Rybniku



ul. Wysoka 15/17



44-200 Rybnik

Kontakt Telefoniczny

Tel. (32) 422-10-08
Tel. (32) 422-87-12

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 7.00 – 15.00

Wtorek: 7.00 – 15.00

Środa: 7.00 – 15.00

Czwartek: 7.00 – 17.00

Piątek: 7.00 – 13.00