BIURO OBSŁUGI KADR I BHP Dominika Blazy

BIURO OBSŁUGI KADR I BHP Dominika Blazy

4.0/5 ocena (37 głosów)

  • OFERTA WSPÓŁPRACY

    DLA CECHU RZEMIOSŁ ORAZ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RYBNIKU

    Prowadzę obsługę firm zatrudniających do 100 pracowników w zakresie przestrzegania prawa pracy, w szczególności przepisów i zasad Bezpieczeństwa i Higieny Pracy zgodnymi z wymogami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( Higieny Pracy ). Ponadto prowadzę szkolenia dla pracowników i pracodawców z zakresu BHP jak i postępowania powypadkowe oraz szkolenia z podstawowej wiedzy p – poż i pierwszej pomocy dla pracowników i pracodawców.

    ZASADY DZIAŁALNOŚCI
    Prowadzę samodzielnie działalność i posiadam stosowne uprawnienia umożliwiające prowadzenie obsługi zakładów pracy zatrudniających do 100 pracowników z zakresu kadr i BHP.
    Istotą działalności jest zlecana analiza dokumentacji kadrowej i BHP pod kątem kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jak i prowadzeniu stałych nadzorów BHP nad firmą objętych umową wymaganą i kontrolowaną przez PIP od 01.01.2004r. Zasadą działalności jest wykonywanie bezpłatnych audytów w zakresie prawa pracy i technicznego bezpieczeństwa pracy na wcześniejszą prośbę zgłaszającego się pracodawcy.

  • OBSŁUGA W ZAKRESIE KADR OPARTA JEST NA PROWADZENIU:

    1.  Akt osobowych zatrudnionych oraz zwolnionych pracowników obejmujących: 
    • - Umowa o pracę
    • - Szkolenie wstępne
    • - Szkolenie okresowe 
    • - Badania lekarskie
    • - Informacja art. 29 K.P.
    • - Inne wymagane informacje

          w tym pracownicy młodociani

    • - Umowa w celu przygotowania zawodowego
    • - Czas pracy młodocianego
    • - Urlop
    • - Wykaz prac wzbronionych młodocianym
    • - Program praktycznej nauki zawodu

          2. Ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych oraz zwolnionych obejmujących:

    • Miesięczna ewidencja czasu pracy
    • - Roczna ewidencja czasu pracy
    • - Grafiki pracy
    • - Listy obecności
    • - Plan urlopów 
    1. Regulamin pracy, wynagradzania oraz jego wypowiedzenie.
    2. Informacja dla pracowników Art. 151/1& 1 K.P. dla pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy.
    3. Informacja dla pracowników o równym traktowaniu w zatrudnieniu
    4. Obwieszczenie pracodawcy o warunkach pracy na rok 2009 i kolejne lata.
  • OBSŁUGA W ZAKRESIE BHP OPARTA JEST NA: 

    1. Prowadzeniu pełnego zakresu szkoleń okresowych dla pracowników oraz pracodawców z zakresu BHP 
    2. Kontroli przestrzegania przepisów oraz zasad BHP na stanowisku pracy i na terenie zakładu pracy
    3. Kontroli wykonania zaleconych działań
    4. Bieżącej współpracy ze służbami Państwowej Inspekcji Pracy
    5. Prowadzeniu postępowań powypadkowych 
    6. Prowadzeniu rejestrów wypadków: 
    •  - Przy pracy
    •  - W drodze do i z pracy
    •  - Zachorowań na choroby zawodowe 

          7. Przestrzeganiu terminowości wykonania przez pracowników badań profilaktycznych i wnioskowanie
             o ich terminowe wykonanie.

          8. Ewidencji przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej przysługujących na danym 
             stanowisku pracy:

    • - Załączniki dotyczące odzieży
    • - Karty ewidencji wyposażenia pracownika

          9. Przestrzeganiu terminowości wykonania przez pracowników badań profilaktycznych
             i wnioskowanie o ich terminowe wykonanie.

         10. Ewidencji przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
              przysługujących na danym stanowisku pracy:

    • - Załączniki dotyczące odzieży
    • - Karty ewidencji wyposażenia pracownika  

          11. Ocena ryzyka zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy
               (ryzyko z uwzględnieniem czynników biologicznych)

          12. Czynnościach zmierzających do wymaganego posiadania kart charakterystyki używanych
               w zakładzie pracy czynników i preparatów chemicznych (niebezpiecznych)

          13. Wdrażaniu zasad dobrej praktyki higienicznej GHP (podstawa prawna Art. 30 ustawy
               z dnia 30 października 2003r. „o zmianie ustawy o warunkach zdrowotnych żywienia i żywności 
               oraz niektórych innych ustaw” Dz. U. Nr 208, poz. 2020 

          14. Wdrażaniu HACCP

  • OFERTA DLA CECHU OPARTA JEST NA:

    1. Prowadzenie na zlecenie Cechu pełnego zakresu szkoleń okresowych dla pracowników
        oraz pracodawców z zakresu BHP.

    2. Prowadzenie na zlecenie Cechu pełnego zakresu dokumentacji kadrowej i BHP dla
        rzemieślników zrzeszonych w Cechu.

    3. Na zlecenie Cechu przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów oraz zasad BHP
        na stanowiskach pracy i na terenie zakładu pracy rzemieślników zrzeszonych w Cechu.

    4. Uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez firmy zewnętrzne (np. Państwowa 
        Inspekcja Pracy) mających na celu promowanie Cechu oraz rzemieślników zrzeszonych 
        w Cechu.

    5. Współpraca na zasadzie pełnienia dyżurów według potrzeb w siedzibie Cechu

    6. Wykonywania bezpłatnych audytów w zakresie prawa pracy i BHP na zgłoszenie
        każdego rzemieślnika zrzeszonego w Cechu 

  • BIURO OBSŁUGI KADR I BHP Dominika Blazy
    specjalista ds/BHP Pani Dominika BLAZY
    ul. Wysoka 15
    44-200 Rybnik
    tel. 32 422 87 12
    kom. 784 057 995

Adres

  • Kod pocztowy: 44-200
  • Miasto: Rybnik
  • Ulica: Wysoka 15

Kontakt

  • Telefon: 324228712, 784 057 995
  • E-Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Mapka dojazdu...

Mapka która pokazuje jak dojechać do celu.

Dane adresowe:

Cech Rzemiosł oraz Małej
 


i Średniej Przedsiębiorczości
w Rybniku



ul. Wysoka 15/17



44-200 Rybnik

Kontakt Telefoniczny

Tel. (32) 422-10-08
Tel. (32) 422-87-12

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 7.00 – 15.00

Wtorek: 7.00 – 15.00

Środa: 7.00 – 15.00

Czwartek: 7.00 – 17.00

Piątek: 7.00 – 13.00